Bliv medlem af Håndværkerforeningen København

Et medlemskab af Håndværkerforeningen er et supplement til medlemskabet i dit faglige laug, fordi du gennem Håndværkerforeningen bliver en del af det største tværfaglige netværk i hovedstaden.

Håndværkerforeningen arbejder med at sætte fokus på det gode håndværk, og højne anseelsen af fagene. Vi arbejder for, at få flere unge til at vælge en erhvervsuddannelse, og som medlem støtter du op om den årlige medaljeuddeling på Københavns Rådhus. Vi kæmper også for, at sikre bedre rammevilkår for det lokale erhvervsliv i Hovedstaden.

Du kan ansøge om medlemskab af Håndværkerforeningen her på siden.

Hvis du ikke opfylder kravene til et ordinært medlemskab, kan du i stedet melde dig ind i Håndværkerforeningens Aktiviteterscenter, hvis du er gift/samboende med et ordinært medlem, eller som en del af Håndværkerforeningens Venner. Der knytter sig forskellige krav og fordele ved de tre typer medlemskab.

Her nedenfor skal du vælge hvilket af de tre typer medlemskab du ønsker, indtaste dine personlige oplysninger og gå til betaling.

Velkommen til!